torsdag den 2. juni 2011

Fredagens skema

Yes! Så blev det torsdag, dagen før min danse eksamen.
Må sige jeg med tiden bliver nervøs, ikke fordi der er noget at være nervøs over, men man har vel altid lidt nerver på? ;)

Eksamen foregår sådan, at min gruppe skal op 9.20 og vise vores 8 ugers projekt, hvilket er en koreografi lavet af os selv, som minimum skal vare 1 min. per person, hvilket i vores gruppe så skal være 3 min!
Så når alle grupperne har været deroppe, skal vi senere på dagen ind og trække en danse stil-art, og fortælle alt hvad vi ved om den.

Håber sådan at jeg trækker moderne dans!


Men, dette er ikke det eneste jeg skal! Skal på mit første, late night shopping i waves. Ja, waves..... Men det bliver sjovt! Fordi jeg ledsages af nogle skønner personer!

rigtig torsdags lækker....

- Marc

Ingen kommentarer:

Send en kommentar